Rusza trzecia edycja warsztatów regionalnych Akademii PARP! Celem tych spotkań jest przygotowanie uczestników do korzystania z bezpłatnych szkoleń internetowych. Będzie można również osobiście poznać opiekunów szkoleń, tutorów oraz innych uczestników Akademii PARP. Spotkania będą przeprowadzane w wybranych województwach – mazowieckim, lubelskim, pomorskim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim oraz śląskim, wielkopolskim i lubuskim.
Akademia PARP to portal edukacyjny skierowany do pracowników i właścicieli firm z sektora MM¦P. Warsztaty dają możliwość zapoznania się z zakresem oraz obsługą szkoleń internetowych. Jest to również okazja do spotkania się z innymi przedsiębiorcami i pracownikami MM¦P oraz uczestnictwa w wykładzie obejmującym wybrane zagadnienia z nowych szkoleń internetowych, poprowadzonym przez eksperta.
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym warsztacie regionalnym Akademii PARP, który odbędzie się 27 czerwca w Białej Podlaskiej w Urzędzie Miasta, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, o godz. 10.00! Formularze zgłoszeniowe na warsztaty dostępne są na portalu Akademii PARP.
Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Jeszcze w czerwcu 2007 do pięciu obecnych szkoleń dołączone zostaną trzy nowe, interaktywne i multimedialne szkolenia internetowe, które dopasowane są do potrzeb pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (M¦P).
Zakres tematyczny nowych szkoleń internetowych to:
Negocjacje handlowe w M¦P – szkolenie przedstawia tematykę negocjacji - sposoby prowadzenia negocjacji, komunikację w negocjacjach, przebieg procesu negocjacyjnego. Uczestnicy poznają cechy dobrego negocjatora, etykę biznesową oraz style negocjowania partnerów różnych narodowości. Dużo uwagi poświecono trudnym sytuacjom w negocjacjach - sytuacjom konfliktowym oraz podstępom i trikom negocjacyjnym.
Praktyczne zarządzanie personelem w M¦P – w szkoleniu omówione są kwestie dotyczące podstawowych cech stosunków pracy w małych firmach, zarządzania zespołem i komunikacji w przedsiębiorstwie. Przedstawia metody oceny pracowników i szkoleń oraz zastosowania szkoleń e-learning w M¦P.
W szkoleniu zawarto elementy prawa pracy, zagadnienia dotyczące równouprawnienia oraz informacje
o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w M¦P - szkolenie wyjaśnia na czym polega
rola PR w firmach M¦P. Uczestnik poznaje zasady pisania notek i artykułów oraz zagadnienia PR zewnętrznego i wewnętrznego, metodę marketing mix. Dużo miejsca poświęcono relacjom z mediami, budowaniu wizerunku firmy, jak zorganizować konferencję prasową i na czym polega uczestnictwo w targach i wystawach. W szkoleniu omówione są działania promocyjne oraz wybrane narzędzia reklamy
i sponsoringu.
Zapraszamy na nasz portal:
www.akademiaparp.gov.pl