OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKóW O UDZIELENIE DOFINANSOWANIA NA POKRYCIE KOSZTóW ZWĄZANYCH Z USUWANIEM WYROBóW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z POSESJI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY TERESPOL
Urząd Gminy Terespol informuje, że w ramach „Piolotażowego systemu gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocnionego sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania” w dniach od 02 listopada 2015 roku do dnia 27 listopada 2015 roku zostanie przeprowadzony nabór wniosków na dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Terespol w 2016 roku.
O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się:
1. Osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcą.
2. Spółdzielnie mieszkaniowe.
3. Wspólnoty mieszkaniowe.
Wnioski w dniach od 02 listopada 2015 roku do 27 listopada 2015 roku można składać w Urzędzie Gminy Terespol, Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1, Kobylany, pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu.
Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonu 834112032.
Druk wniosku, regulamin przystąpienia i uczestnictwa w projekcie usuwania azbestu można pobrać ze strony urzędu gminy Terespol zakładka wzory dokumentów/referat infrastruktury i środowiska.
WNIOSEK DO POBRANIA