O G Ł O S Z E N I E
O NABORZE WNIOSKóW O UDZIELENIE DOFINANSOWANIA NA POKRYCIE KOSZTóW ZWĄZANYCH Z USUWANIEM WYROBóW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z POSESJI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY TERESPOL
Urząd Gminy Terespol informuje, że w ramach programu priorytetowego NFOŚ i GW pod nazwą „ SYSTEM – wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚ i GW Część I – Usuwanie wyrobów zawierających azbest na lata 2016-2017” zostanie przeprowadzony nabór wniosków na dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Terespol w 2017 roku.
O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcą oraz wspólnoty mieszkaniowe z terenu gminy Terespol.
Wnioski w dniach: od 3 października 2016 r. do 15 listopada 2016 r. można składać w Urzędzie Gminy Terespol, Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1, Kobylany, pokój nr 9, w godzinach pracy urzędu.
Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonu 83 411 20 34.
Druk wniosku i regulamin udzielania dotacji
można pobrać ze strony BIP urzędu gminy Terespol zakładka: wzory dokumentów/referat infrastruktury i środowiska.
Wniosek dla osób fizycznych i wspólnot mieszkaniowych o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie gminy Terespol w roku 2017
Regulamin
WóJT GMINY TERESPOL