INTERNET.GOV.PL został uruchomiony 1 grudnia 2022 roku. Można w nim sprawdzić jakie usługi szerokopasmowe są dostępne pod danym adresem oraz kto świadczy tam usługi. Poza tym istnieje możliwość zgłoszenia zapotrzebowania na internet, zweryfikowania danych oraz zgłoszenia pustostanów. Pełne wdrożenie systemu przewidywało podział prac na dwa etapy. Pierwszy z nich polegał na zasileniu danymi pochodzącymi od Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz aktualizacji i uzupełnienia tych danych przez podmioty zobowiązane do sprawozdawczości do Systemu poprzez stronę INTERNET.GOV.PL. Następnie w grudniu 2022 r. podmioty zobowiązane do sprawozdawczości przekazały po raz pierwszy informacje o adresach budynków, w których mają możliwość świadczenia usług, a od 1 stycznia 2023 r. informacje te aktualizowane są na bieżąco. Drugi etap, dotyczący planów inwestycyjnych, wdrożony został z dniem 1 czerwca 2023 r. Aktualnie baza na stronie INTERNET.GOV.PL zawiera wszystkie zaplanowane dla niej funkcjonalności.