O G Ł O S Z E N I E
O NABORZE WNIOSKóW DOTYCZĄCYCH USUWANIA WYROBóW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH
NA TERENIE GMINY TERESPOL
Urząd Gminy Terespol informuje, że w ramach „Pilotażowego systemu gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego wzmocnionego sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania” zostanie przeprowadzony nabór wniosków na dofinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Terespol w 2015 roku.
O udzielenie dofinansowania mogą ubiegać się:
1. Osoby fizyczne nie będące przedsiębiorcą.
2. Spółdzielnie mieszkaniowe.
3. Wspólnoty mieszkaniowe.
Wnioski w dniach od 3 listopada do 28 listopada 2014 r. można składać w Urzędzie Gminy Terespol, Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1, Kobylany, pokój nr 8, w godzinach pracy urzędu.
Druk wniosku można pobrać ze strony Urzędu Gminy Terespol http:/ugterespol.bip.lubelskie.pl zakładka /wzory dokumentów/referat infrastruktury i środowiska/ a także osobiście w Urzędzie Gminy Terespol.
DRUK WNIOSKU
REGULAMIN PRZYSTĄPIENIA I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
BROSZURA - USUWAMY AZBEST
Więcej informacji można uzyskać pod nr telefonu 83 411 20 32.